• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه مشترک فصل بهار مرکز بهداشت جنوب تهران با رئیس اداره بیمه سلامت

  • تاریخ انتشار : 1402/05/02 - 10:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه مشترک فصل بهار مرکز بهداشت جنوب تهران با رئیس اداره بیمه سلامت

کارشناس مسئول واحد گسترش مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه مشترک فصل بهار با رئیس اداره بیمه سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز چهارشنبه 28 تیر 1402 با حضور دکتر احد گوارا، معاون این مرکز با عنوان  برنامه‌های مربوط به پزشکی خانواده و بیمه روستایی و با حضور کهزادی، رئیس اداره بیمه سلامت ری و رجائی کارشناس اداره بیمه سلامت استان ، شعبه ری ، فرشته حق‌شناس، کارشناس مسئول و میر سعیدی، کارشناس واحد گسترش مرکز بهداشت جنوب تهران  در دفتر معاون مرکز برگزار شد.
ابتدا حق‌شناس اطلاعات جمعیتی مرکز بهداشت جنوب تهران را اعلام کرد و گفت: این جمعیت شامل جمعیت ثبت‌نام‌شده مرکز بهداشت جنوب در سامانه سیب است و به الکترونیک شدن نسخ و اهمیت آن و چالش‌های مربوطه در سامانه سیب اشاره کرد.
همچنین با توجه به اینکه حدود 31 هزار روستایی در استان تهران وجود دارند که بیمه‌نامه خود را تمدید نکرده‌اند و نتوانسته‌اند خدمت بگیرند در خصوص اطلاع‌رسانی و معرفی سامانه شهروندی که به‌صورت غیرحضوری از طریق این سامانه با واردکردن کد ملی و شماره همراه می‌توانند بیمه خود را تمدید کنند ، توسط رئیس اداره بیمه تأکید شد.
سپس در خصوص نشان‌دار شدن بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج  که در سامانه بیمه سلامت ایرانیان ایجادشده مطالبی را بیان کرد و بر اطلاع‌رسانی به جمعیت هدف  تأکید شد.
در پایان در خصوص پرداختی‌های کارکنان و غیر کارکنان و زمان پرداخت آن‌ها از طرف اداره بیمه به دانشگاه‌ها بحث و تبادل‌نظر شد .

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 240578
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *