• 29 تیر 1403

برگزاری جلسه هماهنگی مرکز بهداشت جنوب تهران در راستای برنامه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع

  • تاریخ انتشار : 1400/10/20 - 19:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی مرکز بهداشت جنوب تهران در راستای برنامه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع

واحد رسیدگی به شکایات و صیانت از حقوق شهروندی این مرکز جلسه هماهنگی در راستای برنامه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع را با حضور معاون مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، ندا دارائی، رابط صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات این مرکز گفت: جلسه هماهنگی در راستای برنامه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع با تأکید بر بهبود روند امور مربوط به میز خدمت روز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ با حضور مهندس محمود کشیر، معاون این مرکز در دفتر مدیریت برگزار شد.
در این جلسه ابتدا مهندس کشیر در خصوص روند فعالیت درزمینهٔ میز خدمت و بهبود روال کار مطالبی را بیان کرد و پس از بحث و بررسی با حاضران در جلسه مقرر شد، مهندس سلمانی، سرپرست امور اداری مرکز بهداشت جنوب تهران یک میز و سیستم کامپیوتری مجزا در دبیرخانه به‌منظور استفاده مراجعان و تکریم ارباب‌رجوع آماده کند.
 همچنین مقرر شد دکتر مهدوی، کارشناس مسئول واحد نظارت بر درمان این مرکز به‌منظور فعال‌تر شدن میز خدمت، سرعت بخشیدن به روال کار و طراحی فرم‌های لازم هماهنگی لازم را انجام دهد.
توضیح اینکه در این جلسه مهندس کشیر، معاون مرکز، مهندس سلمانی، سرپرست امور اداری، دکتر مهدوی، کارشناس مسئول واحد نظارت بر درمان، حق‌شناس، کارشناس مسئول واحد آمار و رسیدگی به شکایات، رشیدی، راهبر میز خدمت و ندا دارائی، رابط برنامه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایت مرکز بهداشت جنوب تهران حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 205209
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *