• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه هماهنگی نظارت بر مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران با کارشناسان سلامت و پیشگیری

  • تاریخ انتشار : 1401/09/15 - 12:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی نظارت بر مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران با کارشناسان سلامت و پیشگیری

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه هماهنگی نظارت بر مدارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز جلسه‌ای را روز یکشنبه 13 آذر 1401 باهدف نظارت شدید بر مدارس و بازدید از همه مدارس برای کارشناسان سلامت و پیشگیری مناطق پنج‌گانه آموزش‌وپرورش برگزار کرد.
در این جلسه دکتر سرابی بر اهمیت بازدید از مدارس با توجه به اهمیت آموزش و یادگیری ارتباطات اجتماعی در گروه سنی نوجوان در محیط مدارس و شیوع بیماری آنفلوانزا تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص کنونی، توجه هم‌زمان به مقوله آموزش و رعایت نکات بهداشتی اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی در ادامه گفت: با توجه به‌تمامی دستورالعمل‌های ارسالی (نسخه 010)، نظارت مستمر بر مدارس بازگشایی‌شده بر اساس چک‌لیست مربوطه، توسط مراقبان سلامت و هماهنگی و تعامل آموزش‌وپرورش انجام شود. و در ادامه فایل‌های دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا در مدارس (نسخه 010)، مجددا آموزش داده شد.
در پایان مقرر شد برای سلامتی دانش آموزان، کارکنان مدارس و اولیا در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس بر اساس دستورالعمل صورت گرفته و موارد مشکل‌دار در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 222879
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *