• 29 تیر 1403

برگزاری جلسه کمیته مجازی مرکز بهداشت جنوب تهران با مسئولان جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان

  • تاریخ انتشار : 1400/11/04 - 09:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته مجازی مرکز بهداشت جنوب تهران با مسئولان جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان

واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه کمیته مجازی را با مسئولان جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ با توجه به تبیین برنامه توسعه‌ای و در راستای حفظ و ارتقای سلامت نوجوانان غیر دانش‌آموز و تعیین وضعیت موجود نوجوانان بازمانده از تحصیل در بحران بیماری کووید ۱۹ برگزار شد.
در این جلسه دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران بر رسیدگی به مسائل کودکان کار تأکید کرد و گفت: احیای زندگی مطلوب برای این کودکان با حمایت از خانواده آن‌ها امکان‌پذیر است و اگر این معضل به‌طور ریشه‌ای حل نشود تبعات سنگینی ازجمله افزایش بزهکاری در جامعه دارد، بنابراین شناسایی این نوجوانان اولین قدم برای تعیین وضعیت آموزشی و بهداشتی و... این گروه آسیب‌پذیر است.
در ادامه سپهر صراف معاون و حسین ولی زاده، رابط بهداشتی این مرکز نیز خلاصه‌ای از خدمات آموزشی و بهداشتی انجام‌شده در مرکز را بیان کردند.
در این جلسه مقرر شد بهجت رشیدی، کارشناس این واحد هماهنگی‌های لازم را برای واکسیناسیون نوجوان غیر دانش‌آموز جامانده از واکسیناسیون نوبت اول و دوم کرونا انجام دهد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 206246
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *