• 26 تیر 1403

برگزاری جلسه‌ی هماهنگی برنامه محله‌های ارتقادهنده در محلات هدف مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/04/17 - 12:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه‌ی هماهنگی برنامه محله‌های ارتقادهنده در محلات هدف مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقا سلامت از برگزاری جلسه هماهنگی برنامه محله‌های ارتقادهنده در محلات هدف با حضور رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه‌ی هماهنگی برنامه محله‌های ارتقادهنده در محلات هدف با حضور دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس، دکتر احد گوارا معاون فنی این مرکز، دکتر نجمه الملوک امینی رئیس گروه و دکتر فاطمه رحیمی کارشناس برنامه در معاونت بهداشت، دکتر لیلا عبائیان، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، دکتر معصومی مسئول قرارگاه تحول محله استانداری تهران، دکتر حورا عسگریان، مسئول محلات کمتر برخوردار منطقه 19، در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
دکتر سلمانی به استقبال از برنامه سلامت که موضوعی اجتماعی است اشاره و بر لزوم مشارکت سازمان‌های بین بخشی که امری مهم و الزامی برای پیشبرد اهداف و ارتقای سلامت است تأکید کرد و گفت: باید نگاهی سلامت‌محور به محلات داشته باشیم.
دکتر امینی گفت: در راستای این برنامه خدماتی در مدت سال‌ها در غالب برنامه‌ی رابطان، سفیران سلامت، کمپین‌ها، نیازسنجی توسط مراکز و پایگاه‌ها اجراشده است و سپس دستورالعمل برنامه را به‌طور کامل توضیح داد و دکتر رحیمی، گزارش کاملی از روند اجرای برنامه تاکنون ارائه کرد.
در ادامه دکتر معصومی در خصوص فرایند تشکیل برنامه در شورای اجتماعی مطالبی را بیان کرد و افزود: بحث آسیب‌های اجتماعی جدی است و برای آن می‌بایست برنامه‌های طولانی‌مدت داشته باشیم و برافزایش هم‌افزایی ارگان‌ها و همکاری مردم در این برنامه تأکید کرد.
در پایان تمامی کارشناسان ناظر مراکز و پایگاه‌ها توضیحاتی در مورد عملکرد محلات هدف خود ارائه کردند.
 
  • گروه خبری : اخبار,آموزش بهداشت,جلسات آموزشی
  • کد خبر : 270550
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر