• 26 تیر 1403

برگزاری مراسم معارفه سرپرست معاونت مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/03/06 - 10:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 208
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری مراسم معارفه سرپرست معاونت مرکز بهداشت جنوب تهران

دکتر محمدرضا سلمانی در ابلاغی علیرضا طاهری زاده را به سمت سرپرست معاونت مرکز بهداشت جنوب تهران منصوب کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، مراسمی روز شنبه 5 خرداد 1403 با حضور دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس، دکتر احد گوارا، معاون و علیرضا طاهری زاده سرپرست معاونت مرکز بهداشت جنوب تهران، کارشناسان مسئول، کارشناسان و سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
دکتر سلمانی ضمن تسلیت به همکاران، برای کارکنان مرکز آرزوی سلامتی کرد و گفت: بهداشت جنوب به‌عنوان یک مجموعه‌ای که بزرگ‌تر از یک اداره در سطح دانشگاه است و با 5 منطقه شهرداری، بخش آفتاب تحت پوشش، نهادها و ادارات در حوزه جنوب است درجاهای دیگر به این گستردگی نیست و لذا نیاز به تفکیک دارد.
وی به مراسم ارتحال امام (ره) اشاره کرد و افزود: با همکاری گسترده کارکنان این مرکز، یک کار و پروژه سنگین، هرسال بی حاشیه و خوب اجرا می‌شود و به منطقه بهشت‌زهرا (س) و ایام کرونا اشاره کرد و گفت: نظارت‌های سخت و گسترده‌ای در آنجا داشتیم و با این فعالیت‌های گسترده، از مرکز بهداشت جنوب تهران می‌توان دو یا سه مرکز دیگر خارج کرد تا کار همکاران ستادی سبک‌تر شود.
رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران در ادامه افزود: دکتر گوارا در فعالیت‌های فنی و طاهری زاده باتجربه زیادی که دارند به‌عنوان معاون اجرایی در این مرکز فعالیت خواهند کرد تا در چارت سازمانی تعریف شود با حضور این دو معاون کارهای عقب‌افتاده، کارهای بلاتکلیف و یا فعالیت‌هایی که نیاز پیگیری بیشتر دارد را انجام دهیم.
وی در ادامه بر طرح سلامت خانواده تأکید کرد و افزود: با توسعه فضاها و مباحث عمرانی و پیگیری‌های ساختمان اداری مرکز می‌توانیم برای فعالیت‌های گسترده‌تری آماده شویم و به بحث مهم بهره‌وری که در سطح وزارتخانه مطرح است اشاره کرد و گفت: مرکز بهداشت جنوب تهران حدود 6 ماه جلوتر است و این واحدها و فضاهایی که داریم اگر از آن‌ها بهره‌وری بهتر شود می‌تواند خدمات بهتری ارائه کنیم تا به‌عنوان الگویی برای دانشگاه باشیم.
در این جلسه دکتر سلمانی ابلاغ ایشان را به وی اهدا کرد.
در متن این ابلاغ آمده است:
علیرضا طاهری زاده
با سلام و احترام، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست معاونت این مرکز منصوب می‌گردید
تا با هماهنگی جناب آقای دکتر گوارا معاون محترم مرکز بهداشت جنوب و تحت نظر این‌جانب انجام‌وظیفه نمایید وظایف اصلی شما به شرح زیر می‌باشد:
1. پیگیری امور مرتبط با توسعه و تعمیر و تجهیز مراکز جامع سلامت در چارچوب آیین‌نامه مالی معاملاتی دانشگاه و با هماهنگی این‌جانب
2. پیگیری امور مرتبط با فضای فیزیکی و تأمین نیروی انسانی استقرار برنامه سلامت خانواده و ارجاع با هماهنگی واحد گسترش شبکه
3. پیگیری امور مرتبط با ارتقا درآمد بهداشتی
4. پیگیری امور مرتبط با بهره‌وری در راستای سیاست‌های دانشگاه و وزارت متبوع
5. نظارت بر عملکرد سرپرستان مراکز سلامت تابعه در هماهنگی با واحدهای ستادی
6. همکاری با واحدهای فنی ستادی در راستای تسهیل ارائه خدمت
 
 
  • گروه خبری : اخبار,روابط عمومی,پیام تبریک و تسلیت
  • کد خبر : 266898
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر