• 29 تیر 1403

برگزاری نهمین جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه 17 تهران در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1400/11/17 - 09:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نهمین جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه 17 تهران در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران نهمین جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه 17 تهران را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز گفت: نهمین جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه 17 تهران روز شنبه 16 بهمن 1400 با حضور اعضای جدید خانه مشارکت و نمایندگان تشکل‌های مردمی (21 سرشاخه) در مرکز تخصصی سلامت روان جامعه نگر مهرگان مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد.
در این جلسه راحله وافری مددکار اجتماعی برنامه سامان منطقه 17، به تشریح و تبیین برنامه الگوی سلامت روان و مراقبت اجتماعی ایرانیان (سراج و سامان) پرداخت و به‌منظور دستیابی به شاخص‌های برتر در حوزه سلامت روانی و مراقبت اجتماعی در منطقه 17 تهران بر ضرورت و لزوم اجرای برنامه یادشده تأکید کرد.
وی با تشریح وظایف اعضا و اهداف شکل‌گیری خانۀ مشارکت مردمی، بر استفاده از پتانسیل‌های موجود در راستای توانمندسازی مردم در ارتقای سلامت خود و محیط اشاره کرد و گفت: خانه مشارکت مردم در سلامت وابسته به هیچ ارگان دولتی نیست زیرا سازمانی است مردم‌نهاد و دارای رئیس و نائب رئیس بوده که توسط اعضا برای مدت 2 سال انتخاب می‌شوند.
در ادامه محسن آقاجانی، رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت و توسعه منطقه 17 به تشریح اقدامات انجام‌شده در برنامه سراج و سامان در مدت 2 سال فعالیت اشاره کرد و گفت: باوجود اعضای جدید خانه مشارکت که از فعالان حوزه‌های مختلف هستند شاهد اقدامات مؤثرتری در منطقه خواهیم بود.
در پایان هریک از نمایندگان خانه مشارکت با توجه به ظرفیت‌های موجود در کارگروه‌های تعیین‌شده اعلام آمادگی کردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 208158
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *