• 29 تیر 1403

برگزاری کلاس آموزشی تغذیه مناسب و اصلاح الگوی مصرف نمک در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1400/05/24 - 09:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 131
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کلاس آموزشی تغذیه مناسب و اصلاح الگوی مصرف نمک در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران کلاس آموزشی تغذیه مناسب و اصلاح الگوی مصرف نمک را در کارخانه آرد گندم طلایی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، انسیه تبرایی، کارشناس واحد بهبود تغذیه این مرکز کلاس آموزشی را برای کارکنان کارخانه آرد طلایی روز یکشنبه 17 مرداد 1400 برگزار و به تعریف سازمان جهانی بهداشت،  محیط کار سالم اشاره کرد و گفت: محیط کار باید به‌گونه‌ای باشد که کارکنان و مدیران آن از یک فرایند ارتقا مداوم به‌منظور حفاظت و بهبود سلامت، ایمنی و تندرستی همه کارکنان و پایداری در محیط کار بهره مند شوند.
وی در ادامه افزود: محیط کار باید امکان داشتن انتخاب‌های غذایی سالم را برای شاغلان فراهم کند تا بدین ترتیب امکان بروز بیماری‌های ناشی از تغذیه کاهش یابد.
پس از برگزاری کلاس آموزشی جلسه‌ای با حمیدرضا آقا طاهر، مدیر کارخانه آرد گندم طلایی، مهندس ملوک پژمان، کارشناس بهداشت کارخانه برگزار و مقرر شد، جلسات آموزشی تغذیه به‌صورت 6 تا 8 هفته متوالی با موضوعات معین‌شده برای کارکنان برگزار شود و در نخستین جلسه در خصوص اصلاح الگوی مصرف نمک مطالبی بیان شد.
تبرایی در ادامه گفت: به علت شیوع بیماری کرونا این جلسه آموزشی در فضای باز کارخانه و در دو گروه برگزار شد و در خصوص راهکارهای کاهش مصرف نمک در برنامه غذایی روزانه، عوارض مصرف نمک زیاد، بیماری‌های در ارتباط با مصرف نمک جایگزین‌های نمک در سفره غذایی، نمک‌های یددار تصفیه‌شده، عوارض مصرف نمک‌های غیر یددار و تصفیه نشده، عوارض مصرف نمک دریا و ... مطالبی را ارائه کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 195598
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *