• 29 تیر 1403

تقدیر مدیر آموزش‌وپرورش منطقه 16 از رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران برای انجام موفق طرح واکسیناسیون کرونا

  • تاریخ انتشار : 1400/06/23 - 08:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 697
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر مدیر آموزش‌وپرورش منطقه 16 از رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران برای انجام موفق طرح واکسیناسیون کرونا

مصطفی پالیزدار با حضور در مرکز بهداشت جنوب تهران از دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران با اهدای لوح تقدیری قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش‌وپرورش منطقه و مصطفی سلیم خانی، معاون پرورشی و مریم قربانی، کارشناست بهداشت این منطقه روز دوشنبه 22 شهریور 1400 پس از حضور در این مرکز با اهدای لوح تقدیری از دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس این مرکز قدردانی کرد.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران
جناب آقای دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن
از اینکه باهنری بی‌نظیر و تخصصی بی‌همتا، با ورزش نسیم محبت و جاری نمودن زلال امیدواری با امتزاج طبابت جسم و طبابت روح و روشن نگه‌داشتن چراغ حیات بیمار و با گفتاری لطیف و رفتاری ظریف و بامحبت و عاطفت بی‌دریغ نسبت به بیماران مساعدت و همکاری می‌نمایید، ضمن تبریک روز پزشک و پاسداشت مساعی ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم درمانگاه شهدای علی‌آباد در طرح واکسیناسیون همکاران فرهنگی آموزش‌وپرورش منطقه 16 تهران ف این لوح تقدیم حضور ایثارگرانه ی شما می‌گردد.
با امید به اینکه، خورشید ایمان گرمابخش دلتان ، عاطفه‌ی زینبی سرچشمه زلال زندگی‌تان، تقوای الهی جویبار رحمت و نثار وجودتان، نور ایمان و معنویت منزلگاه روحتان و تقرب به خدا همگام با گام‌هایتان باشد.
مصطفی پالیزدار
مدیر آموزش‌وپرورش منطقه 16
دارالشهدای دانش‌آموزی شهر تهران
 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 196787
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *