• 26 تیر 1403

دکتر سلمانی بر اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع تاکید کرد

  • تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 12:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر سلمانی بر اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع تاکید کرد

نخستین جلسه سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت با حضور رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه با موضوع شاخص‌های بهداشتی و بورد دیده‌بانی و پایش های فنی و امور اجرایی مراکز روز دوشنبه 18 تیر 1403 با حضور دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس، دکتر احد گوارا، معاون فنی، دکتر علیرضا طاهری زاده، معاون اجرایی این مرکز و کارشناسان مسئول و سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
در ابتدا دکتر سلمانی به اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع اشاره کرد و گفت: هدف ما ارائه خدمت شایسته و کامل به مردم و پوشش کامل جمعیتی (صددرصدی) است که عامل تعیین‌کننده در تشخیص میزان و نحوه خدمت‌رسانی واحدهای تحت پوشش است.
وی همچنین افزود: شناسنامه تمامی مراکز مناطق تحت پوشش، به تفکیک امکانات و خدماتی که در محدوده هر مرکز ارائه می‌شود در بخش دبیرخانه نجات سایت مرکز بهداشت جنوب بارگذاری شده است.
در ادامه دکتر گوارا در خصوص بررسی نتایج پایش های فنی مطالبی را بیان کرد و هدف از انجام پایش ها را بهبود شرایط خدمت‌رسانی، فیزیکی مراکز و پایگاه‌های سلامت عنوان کرد و افزود: برای دستیابی به این اهداف، تمامی سرپرستان می‌بایست نظارت مستقیم داشته باشند و بازخورد به ستاد را الزامی دانست.
مهندس طاهری زاده به مجموعه مرکز بهداشت جنوب تهران که زیر پرچم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران انجام‌وظیفه می‌کند اشاره کرد و گفت: ما انتظار نحوه و کیفیت خدمت‌رسانی بسیار بالایی از مراکز تحت پوشش‌داریم و بر رعایت نظم و آراستگی در مرکز و ظاهر کارکنان تأکید کرد.
در پایان حق‌شناس شاخص‌های بهداشتی و همچنین لزوم وجود فایل شاخص‌ها در اتاق سرپرست را مهم دانست و در خصوص بورد دیده‌بانی مطالبی را ارائه کرد.

 

  • گروه خبری : اخبار,روابط عمومی,کمیته
  • کد خبر : 271015
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر