• 27 تیر 1403

راه‌اندازی سامانه ارسال پیام رایگان هایفای در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/10/11 - 09:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راه‌اندازی سامانه ارسال پیام رایگان هایفای در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران از راه‌اندازی سامانه ارسال پیام رایگان هایفای در مرکز خدمات جامع سلامت فرمانفرماییان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، فرحناز ثابتی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت این مرکز گفت: با گسترش اجرای برنامه‌های آموزش بهداشت و با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه، سامانه ارسال پیام رایگان هایفای در مرکز خدمات جامع سلامت فرمانفرماییان به‌منظور افزایش دسترسی مردم تحت پوشش به پیام‌ها و مطالب آموزش سلامت معتبر و علمی انجام شد.
وی در ادامه افزود: به‌منظور تسهیل دسترسی جامعه به اطلاعات صحیح سلامت که زمینه‌ساز اتخاذ رفتارهای صحیح بهداشتی است این سامانه در این مرکز راه‌اندازی شد و مطالب علمی به‌صورت رایگان و بدون استفاده از اینترنت شخصی، ارسال می‌شود و انتخاب مرکز با توجه به حجم مراجعان انجام‌شده است.
ثابتی در ادامه افزود: مردم جوامعی که اطلاعات صحیح و کافی نسبت به مراقبت از سلامت خوددارند، کمتر دچار بیماری شده و در صورت ابتلا به بیماری می‌دانند که چه زمانی و به چه متخصصی رجوع کنند. با توجه به گسترش فضای مجازی و محبوبیت آن در بین خانواده‌ها و وجود بعضاً اطلاعات غیرعلمی و شایعات در این فضا، لزوم اطلاع‌رسانی صحیح مجازی را پراهمیت‌تر می‌کند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 224115
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *