• 27 تیر 1403

قدردانی از کارشناس تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران در جلسه فصلی این واحد

  • تاریخ انتشار : 1401/11/09 - 10:42
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی از کارشناس تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران در جلسه فصلی این واحد

واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه فصلی این واحد را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران،این جلسه روز شنبه 8 بهمن 1401 با حضور 26 تن از کارشناسان این واحد در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
در این جلسه ابتدا آرزو چراغی کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص سامانه سیب، پیگیری‌های مراجعان، ثبت آن‌ها در سامانه سیب و راستی آزمایی روزانه مطالبی را بیان کرد و سپس از کارشناس تغذیه که بهترین عملکرد را درزمینهٔ های (تعداد خدمات، آموزش‌های برون بخشی، جلب خیرین، تحقیق نیازمندان و همکاری با واحدهای ستادی) داشته است تقدیر کرد.
در ادامه مبینا میرزایی در مورد تعیین سفیر تغذیه در مدارس و آموزش از طریق سفیرهای مدرسه به دانش آموزان به‌صورت مداوم برای افزایش ارتقا سطح سواد تغذیه دانش آموزان، ثبت پیگیری‌ها در سامانه سیب، پیگیری پیام‌های دریافتی ارجاع شده و ثبتان ها در سامانه سیب، شناسایی و ثبت کودکان سوءتغذیه مطالبی را بیان کرد.
 در ادامه ملیحه جعفری کارشناس این واحد در مورد آمارهای نوجوانان و جوانان و ثبت ان ها در اکسل مطالبی را ارائه و مریم زارع، کارشناس تغذیه مرکز نعمت‌آباد در خصوص تغذیه دوران کودکی مطالبی را ارائه کرد.
در پایان جلسه فرنوش خالدی، دکتری روانشناسی در مورد اختلالات خوردن، ارتباط چاقی و اضافه‌وزن با استرس و اختلالات روان مطالبی را آموزش داد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 225600
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *