• 29 تیر 1403

قدردانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران از مدیران آموزش‌وپرورش منطقه ۱۶ برای واکسیناسیون برتر

  • تاریخ انتشار : 1400/10/19 - 20:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 333
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران از مدیران آموزش‌وپرورش منطقه ۱۶ برای واکسیناسیون برتر

دکتر محمدرضا سلمانی با حضور در آموزش‌وپرورش منطقه ۱۶ از اجرای موفق طرح واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در مدارس منطقه ۱۶ قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس و دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد بهداشت مدارس، جوانان و نوجوانان این مرکز روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ پس از حضور در آموزش‌وپرورش منطقه ۱۶ از مدیران این منطقه، لوح تقدیری را با امضای دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه و دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران اهدا کرد.
در این مراسم رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به تلاش مدیران منطقه ۱۶ اشاره کرد و گفت: در این دوران با همکاری بین بخشی خوبی که با آموزش‌وپرورش منطقه ۱۶ انجام شد توانستیم بالاترین آمار واکسیناسیون دانش آموزان را در منطقه ۱۶ از مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران داشته باشیم.
دکتر سلمانی به پنج منطقه تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۷ و ۱۹ اشاره کرد و افزود: بین این مناطق، منطقه برتر برای واکسیناسیون دانش آموزان منطقه ۱۶ بود که انتظار ما هم همین بود.
رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به زمان واکسیناسیون مدیران، معلمان و مسئولان این منطقه اشاره کرد و گفت: در آن زمان هم این منطقه بهترین عملکرد را داشت و به‌منظور حفظ حرمت فرهنگیان در این منطقه، با پیگیری‌های انجام‌شده از طرف مسئولان آموزش‌وپرورش منطقه ۱۶ و همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران مکانی اختصاصی برای واکسیناسیون فرهنگیان در نظر گرفته شد.
وی در ادامه از مدیریت خوب مصطفی پالیزدار، مدیر منطقه ۱۶ آموزش‌وپرورش و مصطفی سلیم خانی، معاون پرورشی منطقه ۱۶ قدردانی کرد و گفت: امیدواریم تا همیشه در کنار یکدیگر بتوانیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم.
دکتر سلمانی در پایان، پوشش دوز اول واکسیناسیون در منطقه ۱۶ را بالای صد در صد اعلام کرد و گفت: در دوز دوم هم آمار خوبی داریم و بر واکسینه شدن مردم برای دوز سوم تأکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 205214
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *