• 29 تیر 1403

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کسری اسماعیلی پس از تزریق بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن بسته شد

  • تاریخ انتشار : 1400/07/05 - 06:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 934
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کسری اسماعیلی پس از تزریق بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن بسته شد

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کسری اسماعیلی در مرکز رویداد شهید فخری زاده در سفارت سابق امریکا لانه جاسوسی بسته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، آرزو چراغی، ناظر این مرکز در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کسری اسماعیلی گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کسری اسماعیلی در مرکز رویداد شهید فخری زاده در سفارت سابق امریکا لانه جاسوسی به مدت یک ماه از ۹ شهریور تا ۵ مهر ۱۴۰۰ به‌منظور تسریع برای واکسیناسیون کرونا در اختیار مرکز بهداشت جنوب تهران قرارگرفته بود.
وی در ادامه افزود: این مرکز با ۲۲ تیم توانست بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا را به جمعیت تحت پوشش تزریق کند و در این مدت بیش از ۲ هزار و پانصد دوز در روز واکسن کرونا در این مرکز تزریق می‌شد.
وی در ادامه افزود: این سایت واکسیناسیون در مساحتی به وسعت پنج هزار مترمربع با حضور 22 تیم واکسیناتور و ثبات از گروه‌های جهادی، تزریق واکسن به واجدین را انجام می‌داد.
چراغی به اینکه این سایت حاصل همکاری قابل‌تقدیر بین بخشی واحدهای مختلف مرکز بهداشت جنوب تهران، شهرداری، شهر سالم، سازمان بسیج دانشجویی کشور و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود اشاره کرد و گفت: این سایت با بیست و دوتیم ثبات و واکسیناتور از بسیج دانشجویی کشور به‌منظور تسریع در واکسیناسیون و با همکاری یک‌ماهه سازمان بسیج دانشجویی کشور آغاز به کارکرد.
ناظر این سایت در پایان افزود: در این مرکز واکسن سینوفارم به جمعیت تحت پوشش تزریق شد و افراد جامانده برای تزریق دوز دوم در دیگر مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ی تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران واکسینه خواهند شد و از طریق اطلاع‌رسانی به آن‌ها دوز دوم واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 197463
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *