• 28 تیر 1403

معاون بهداشت دانشگاه از کارکنان ایثارگر مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس قدردانی کرد

  • تاریخ انتشار : 1401/07/06 - 12:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 391
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون بهداشت دانشگاه از کارکنان ایثارگر مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس قدردانی کرد

دکتر علیرضا اولیایی منش به مناسبت هفته دفاع مقدس با دکتر رحمان علی پور، پزشک و علی امیری، کارمند انبار دارویی مرکز بهداشت جنوب تهران دیدار و از آنها قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه، دکتر احسان مقیمی، رئیس امور ایثارگران و دکتر منصور کشاورز، مسئول امور ایثارگران و مهندس محمود کشیر، معاون و الهام مقصودی، کارشناس فرهنگی مرکز بهداشت جنوب تهران روز چهارشنبه 6 مهر 11401 به مناسبت هفته دفاع مقدس با دکتر رحمان علی پور، پزشک و علی امیری، کارمند انبار دارویی از ایثارگران مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه ای را برگزار و از آن ها قدردانی کردند.
دکتر اولیایی منش در این جلسه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و قدردانی از فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار قدردانی در این جلسه حضور داریم و ایثارگری های دوران دفاع مقدس را قدر می دانیم و برای آینده ، اداره کشور و انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل جدید و نسلی که آن دوران را ندیده می تواند الگویی باشد.
وی در ادامه افزود: نسل جدید بهتر است هرچه زودتر و کامل تر با فرهنگ دوران دفاع مقدس آشنا شود و اگر آن فرهنگ منتقل می شد بسیاری از مشکلات بعدی را برای اداره جامعه  و تربیت نسل جوانمان نداشتیم.
معاون بهداشت دانشگاه در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات آن دوران باشیم و این تجربیات و فرهنگ را منتقل کنیم به نسل جوانی که در دوران جدید رشد می کند.
مهندس سید عبدالله میر اسماعیلی، مسئول بسیج مرکز بهداشت جنوب تهران هدف از این مراسم را قدردانی از یاد و خاطره شهیدان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مسئولان با حضور در محل خدمت این عزیزان از آنها قدردانی کردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 218399
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *