• 27 تیر 1403

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت روز جهانی بهداشت 1402

  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 10:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 138
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت روز جهانی بهداشت 1402

دکتر محمدرضا سلمانی، در پیامی فرارسیدن ۱۸ فروردین‌، روز جهانی بهداشت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران گفت: 18 فروردین برابر با هفتم آوریل، روز جهانی بهداشت و همچنین سالگرد تأسیس سازمان جهانی بهداشت است و در سال 1948 سازمان بهداشت جهانی اولین مجمع جهانی بهداشت را برگزار کرد و این روز هرسال به‌عنوان روز جهانی بهداشت گرامی داشته شده است. گرامیداشت این روز، یادآور رسالت و وظیفه خطیری است که مردم و مسئولان جامعه به‌صورت متقابل در زمینهٔ سلامت بر عهده‌دارند.
وی در ادامه به شعار روز جهانی بهداشت در سال 2023 به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان جهانی بهداشت Health For All(سلامت برای همه) و حق برخورداری از پوشش همگانی سلامت و بهداشت مطابق استانداردهای جهانی است اشاره کرد و افزود: این امر از حقوق مسلم و اساسی همه انسان‌ها بدون در نظر گرفتن نژاد، ملیت، دین و مذهب، وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است.
دکتر سلمانی این روز را به‌تمامی کارکنان بهداشتی که تلاشی بی‌وقفه برای ارائه خدمات سلامت‌محور باکیفیت به همه افراد جامعه رادارند صمیمانه تبریک گفت و از درگاه باری‌تعالی برایشان سلامتی، شادکامی و موفقیت در امور را آرزو کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 232286
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *