• 29 تیر 1403

کارشناس مسئول مرکز بهداشت جنوب تهران از آغاز آموزش‌های تخصصی پیشگیری از اعتیاد برای والدین خبر داد

  • تاریخ انتشار : 1400/04/31 - 11:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 255
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارشناس مسئول مرکز بهداشت جنوب تهران از آغاز آموزش‌های تخصصی پیشگیری از اعتیاد برای والدین خبر داد

واحد سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران بر آموزش‌های تخصصی پیشگیری از اعتیاد برای والدین با عنوان نوجوان سالم برای والدین تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول،  واحد سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد این مرکز گفت:  با استقرار برنامه الگوی سلامت روانی و پیشگیری از اعتیاد ایرانیان (سامان) در منطقه 10 و به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد نخستین جلسه آموزشی سلسه مباحث پیشگیری از اعتیاد روز شنبه 26 تیر 1400 از طریق فضای مجازی اسکای روم برای والدین  دبیرستان نمونه دولتی شهید چمران منطقه 10 برگزار شد.
وی در این جلسه بر شعار نوجوان سالم من با رویکرد پیشگیری در سطح انتخابى تأکید کرد و گفت: اجرای این کلاس‌های آموزشی باهدف ارتقای اطلاعات و مهارت‌های اساسی فرزند پروری مؤثر در محافظت از نوجوانان در برابر آسیب سوءمصرف و رفتارهای پرخطر اجتماعی  برگزار می‌شود.
 مرتضوی در ادامه به دوران نوجوانی که  به‌خودی‌خود مشکلاتی را برای نوجوان و خانواده ایجاد می‌کند اشاره کرد و افزود: نبود یک رابطه مستحکم و پویا به این مشکلات خواهد افزود و تلاش والدین برای تأمین رفاه اقتصادی خانواده نباید مانع از برقراری یک رابطه مؤثر با فرزندان شود.
وی در ادامه گفت: این ارتباط می‌تواند کمک قابل‌توجهی به نوجوان در مراحل بحرانی زندگی داشته باشد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 194924
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *