• 30 تیر 1403

رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران همدلی ایجادشده در طرح شهید سلیمانی را نعمتی بزرگ دانست

  • تاریخ انتشار : 1399/11/13 - 11:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 172
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

قدردانی از سازمان‌ها و نهادهای همکار در طرح شهید سلیمانی

رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران همدلی ایجادشده در طرح شهید سلیمانی را نعمتی بزرگ دانست

دکتر محمدرضا سلمانی در جلسه‌ای از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای همکار در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد و گفت: اجرای این طرح نعمت بزرگی را فراهم کرد تا با همدلی ایجادشده از شدت بیماری و تلفات مرتبط با بیماری کاسته شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه‌ای روز یکشنبه 12 بهمن 99 با حضور دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس این مرکز و معاون اداره کل سلامت شهرداری تهران، رئیس ستاد مدیریت محله شهرداری تهران، مدیران اداره سلامت شهرداری مناطق تحت پوشش، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج مقداد، سلمان فارسی، ابوذر، حبیب ابن مظاهر، شهید رجایی و مسئولان هلال‌احمر مناطق تحت پوشش در سالن جلسات ستاد این مرکز برگزار شد.
در این جلسه دکتر سلمانی، ضمن خوش‌آمد گویی و تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی از ابتدای آذر سال جاری باهدف کنترل بیماری کووید 19 با همکاری سازمان‌های بین بخشی و نهادها آغازشده است و اجرای این طرح  نعمت بزرگی را فراهم کرد تا با همدلی ایجادشده از شدت بیماری و تلفات مرتبط با بیماری کاسته شود.
وی در ادامه افزود: به‌منظور جلوگیری از افزایش احتمالی موارد بیماری و عوارض مرتبط با آن نیازمند تداوم این همراهی هستیم تا با شناسایی سریع افراد مبتلا، افراد در معرض تماس نزدیک با مبتلایان و استفاده از آزمایش‌های سریع تشخیصی، قرنطینه و ایزولاسیون بتوانیم چرخه انتقال ویروس در جامعه را کاهش دهیم.
رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران در این جلسه، آماری از تعداد غربالگری انجام‌شده، خدمات پزشکی ارائه‌شده، تعداد مراقبت در منزل، تعداد تست pcr و تعداد تست رپید انجام‌شده در اجرای طرح شهید سلیمانی را ارائه کرد و افزود: در تیم‌های نظارتی این طرح، سازمان هلال‌احمر مناطق با کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای همراهی کرده‌اند که ثمرات مثبتی در پی داشته است.
دکتر سلمانی از فعالیت‌های تیم حمایتی بسیجیان در مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران که شامل جمع‌آوری اقلام برای خانواده‌های نیازمند، توزیع آن و دیگر فعالیت‌های مرتبط با این تیم قدردانی کرد و گفت: همراهی و همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران و ستاد مدیریت محله شهرداری در تأمین و تجهیز سراهای محله در این طرح ستودنی است.
وی در پایان از همکاری تمام سازمان تشکر کرد و گفت: بدون همراهی و هماهنگی سازمان‌های بین بخشی و نهادها و مسئولان آن‌ها این طرح به منزلگاه مورد پیش‌بینی، نزدیک نمی‌شد.
در ادامه افراد حاضر در جلسه مشکلات اجرای طرح را بیان و راهکارهایی را ارائه کردند.
توضیح اینکه در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدیه از حاضران در جلسه قدردانی شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 169837
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *