• 27 تیر 1403

آغاز اجرای طرح سنجش استرس حرارتی در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/08/16 - 11:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز اجرای طرح سنجش استرس حرارتی در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول مرکز بهداشت جنوب تهران از آغاز اجرای طرح سنجش استرس حرارتی در مرکز بهداشت جنوب تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، سید عبدالله میر اسماعیلی، کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای این مرکز گفت: با توجه به تخصصی شدن نظارت‌ها و تهیه 5 دستگاه استرس سنج حرارتی (WBGT)، اجرای این طرح از نیمه دوم سال 1402 در مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران برای شاغلان کارگاه‌های دارای استرس حرارتی آغاز شد.
وی در ادامه افزود: مهندس راضیه اسدی، کارشناس واحد بهداشت حرفه‌ای در مرکز 14 معصوم (منطقه 10)، مهندس رحمانی از مرکز حکیم اعتماد (منطقه 11)، مهندس حیدریان در مرکز جوادیه (منطقه 16) و مهندس عبدی در مرکز دادوش (منطقه 19) عملیات ارزیابی دستگاهی میزان استرس حرارتی و رطوبت در محیط‌های کاری را آغاز کردند.
کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای این مرکز گفت: تاکنون 27 کارگاه واجد شرایط مورد ارزیابی قرارگرفته است و این ارزیابی در 41 کارگاه که احتمالاً استرس حرارتی دارند اجرا خواهد شد.
در پایان با توجه به نتایج به‌دست‌آمده و برای حفظ و ارتقا سلامت شاغلان اقدامات لازم در خصوص بهینه‌سازی شرایط محیط کاری این‌گونه مراکز بررسی می‌شود تا به نتایج مورد رضایت اجرای برنامه دست‌یابیم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 250673
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *