• 27 تیر 1403

بازدید مشاور وزیر کشور و گروه همراه از مرکز سلامت روان جامعه نگر مهرگان

  • تاریخ انتشار : 1402/06/08 - 07:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 190
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مشاور وزیر کشور و گروه همراه از مرکز سلامت روان جامعه نگر مهرگان

مشاور وزیر کشور از اجرای فرایند خدمات یکپارچه سلامت روانی و مراقبت اجتماعی ایرانیان (سامان) در دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران،  هادی گودرزی، مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزارت کشور، دکتر حمیدرضا شیخ روشندل، مدیر توسعه، تحقیقاتی و پژوهشی طعام اسرار و دکتر محمد قادی، مدیر منابع انسانی توسعه طعام اسرار و دکتر حامد مصلحی، مدیرکل دفتر سلامت روان و دکتر صدیقه خادم، رئیس اداره سلامت روان وزارت بهداشت و زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران روز دوشنبه 6 شهریور 1402 از اجرای فرایند خدمات یکپارچه سلامت روانی و مراقبت اجتماعی ایرانیان سامان (مهرگان) بازدید کردند.
گودرزی در این بازدید به فعالیت خوب همکاران در مرکز مهرگان اشاره کرد و گفت: به این مرکز مراجعه کردیم تا از نزدیک شاهد تلاش‌های کارکنان باشیم.
وی در ادامه به‌دقت و تخصص مجموعه مهرگان اشاره کرد و افزود: کارکنان این مرکز به‌صورت خالصانه با تلاش فراوان در خدمت مردم هستند و مردم در این منطقه نیازمند همچنین مجموعه‌ای بودند.
مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزارت کشور گفت: بر اساس سنوات گذشته و صحبت‌هایی که با وزیر کشور و مجموعه معاونت اجتماعی خواهیم داشت، امیدوارم بتوانیم تمامی تلاشمان را برای همکاری داشته باشیم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 245259
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *