• 27 تیر 1403

بازدید معاون بهداشت و مدیران ستاد معاونت بهداشت دانشگاه از واحدهای مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 09:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 226
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون بهداشت و مدیران ستاد معاونت بهداشت دانشگاه از واحدهای مرکز بهداشت جنوب تهران

دکتر علیرضا اولیایی منش، مسئولان واحدهای فنی معاونت بهداشت دانشگاه از واحدهای زیرمجموعه در مرکز بهداشت جنوب تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این بازدید روز شنبه 15 مهر 1402 با مدیر گروه و کارشناسان برنامه تخصصی هر واحد انجام و سپس جلسه‌ای با حضور دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه، دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس و دکتر احد گوارا، معاون مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد.
دکتر اولیایی منش به اعضا و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌خصوص هواداران و دوستداران حوزه بهداشت در دانشگاه خدا قوت گفت و افزود: امروز در جمع مدیران و کارشناسان مرکز بهداشت جنوب تهران بودیم و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات حوزه این مرکز قرار گرفتیم.
وی به جمعیت بیش از یک‌میلیون و پانصد هزار نفر از جمعیت تهران که تحت پوشش این مرکز است اشاره کرد و گفت: این مرکز به‌اندازه برخی از استان‌های کشور جمعیت تحت پوشش دارد و جمعیت بزرگی را رصد و برای سلامتشان خدمات ارائه می‌دهد و در این بازدید شاخص‌های تمامی واحدهای تخصصی بهداشت را بررسی کردیم و پیشرفت واحدها را در مدت یک سال گذشته تا الان موردبررسی قراردادیم.
معاون بهداشت دانشگاه در ادامه افزود: در این جلسه نکات مختلفی را یادآور شدیم و به‌منظور ادامه پیشرفت در شاخص‌ها، مشکلات را شنیدیم و تدابیری را برای رفع آن‌ها به مشورت گذاشتیم تا بتوانیم با حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاونان در حوزه بهداشت این مشکلات را مرتفع کنیم تا در مسیر پیشرفت دانشگاه در حوزه بهداشت، پیشگیری و ارتقا سلامت مردم تحت پوشش کوچک‌ترین وقفه‌ای ایجاد نشود.
در ادامه دکتر سلمانی از کارکنان مرکز بهداشت جنوب تهران تشکر و قدردانی کرد و گفت: کارکنان این مرکز فوق‌العاده خوب هستند و می‌توان با همکاری کارکنان مرکز بهداشت جنوب تهران دو تا سه شبکه بهداشت را به‌صورت حرفه‌ای مدیریت کرد و تک‌تک کارکنان این مرکز توانایی‌های زیادی دارند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 247732
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *