• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه بازآموزی شهریور 1402 برای بهورزان شاغل در خانه‌های بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/07/09 - 08:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه بازآموزی شهریور 1402 برای بهورزان شاغل در خانه‌های بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد گسترش با همکاری واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و بهداشت خانواده مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه بازآموزی بهورزان را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه بازآموزی بهورزان شاغل در خانه‌های بهداشت به‌منظور افزایش و بهبود کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و ارتقا شاخص‌ها در سالن جلسات ستاد این مرکز برگزار شد.
کارشناس مسئول و کارشناسان واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران در این جلسه در خصوص سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در تمام مدت سال تحصیلی و معاینات (ارزیابی مقدماتی و پزشکی) در فصل بهار و تابستان انجام شود و پایه‌های 4، 7 و 10 در تمام سال تحصیلی غربالگری شوند و در صورت نیاز از پزشک مرکز به مراکز تخصصی ارجاع شوند.
همچنین در خصوص آموزش‌های ازدواج، رفتارهای پرخطر و سوانح و حوادث در جوانان به‌صورت استانداردسازی آموزش داده و بر استخراج صحیح شاخص‌ها تأکید شد.
همچنین کارشناس مسئول و کارشناس برنامه کودک این مرکز بر مشاوره فرزند آوری در خانه بهداشت و مراقبت مادر باردار تأکید کردند و اقدامات برنامه جوانی جمعیت و برنامه مراقبت کودک و ثبت در سامانه به‌صورت کامل انجام شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 247287
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *