• 30 تیر 1403

برگزاری جلسه بررسی مراقبت‌ها و شاخص‌های مرتبط با جوانان در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1399/08/07 - 11:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 104
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه بررسی مراقبت‌ها و شاخص‌های مرتبط با جوانان در مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه بررسی مراقبت‌ها و شاخص های مرتبط با جوانان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: به منظور حفظ و ارتقای سلامت جوانان، با توجه به بحران شیوع بیماری کووید 19، بررسی میزان مراقبت‌های جوانان دانشجو و غیر دانشجو و اختلالات جوانان تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه حضوری با رعایت فاصله‌گذاری با حضور 15 تن از کارشناسان ستادی و نمایندگان مراقبان سلامت ناظر بر فعالیت‌های واحد در مراکز و پایگاه‌های تحت پوشش روز دوشنبه 5 آبان 99 در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
در این جلسه با جمع‌آوری آمار تمام مراکز و پایگاه‌های مناطق مختلف پنج‌گانه (10،11،16،17 و 19) تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران برای یکپارچه‌سازی آمار و شاخص‌های مربوط به جوانان، استخراج تجزیه‌وتحلیل شد.
بر این اساس شایع‌ترین اختلالات در جوانان در شش‌ماهه اول سال 99 به ترتیب اولویت چاقی، لاغری و افسردگی اعلام که ضرورت مداخلات بهداشتی (اعم از آموزش، شناسایی و مشاوره) برای بهبود و ارتقا سلامت جوانان توصیه شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 166455
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *