• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی مرکز بهداشت جنوب تهران با موسسه غیردولتی پرتو (منطقه 17)

  • تاریخ انتشار : 1402/06/11 - 10:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی مرکز بهداشت جنوب تهران با موسسه غیردولتی پرتو (منطقه 17)

واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه کمیته بین بخشی را در راستای برنامه توسعه‌ای چهارم، شناسایی و تعیین وضعیت سلامت و آموزش گروه کودکان نوجوانان غیر دانش‌آموز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه کمیته بین بخشی، با توجه به گام اول برنامه توسعه‌ای (شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل) و در راستای حفظ و ارتقای سلامت کودکان و نوجوانان غیر دانش‌آموز و تعیین وضعیت بهداشتی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران در مرکز پرتو برگزار شد.
هماهنگی برای انجام فعالیت‌های مربوط اقدام به برگزاری کمیته بین بخشی نمودند. در این‌که با حضور دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول و بهجت رشیدی کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز و مدیر و معاون مرکز پرتو برگزار شد.
در ابتدا دکتر سرابی به پیگیری مسائل بهداشتی پرداخت در ادامه معاون این مرکز به مشکلات موجود بر سر راه همکاری‌های بین بخشی را بیان کرد و سپس و مشکلات بررسی و راهکارهای مناسبی ارائه شد.
سپس رشیدی بر شناسایی موارد جدید نوجوان غیر دانش‌آموز تأکید کرد و افزود: نخستین قدم بعد از شناسایی یعنی ارزیابی و معاینات می‌بایست در اولویت قرار گیرد.
در این جلسه مقرر شد پس از تدوین تفاهم‌نامه معاینات قبل از سال تحصیلی انجام و اختلالات استخراج شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 245404
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *