• 27 تیر 1403

برگزاری نمایشگاه پدافند غیرعامل با رویکرد دست سازه‌های زیست‌محیطی در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/08/21 - 12:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نمایشگاه پدافند غیرعامل با رویکرد دست سازه‌های زیست‌محیطی در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری نمایشگاه پدافند غیرعامل با رویکرد دست سازه‌های زیست‌محیطی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز با همکاری آموزش‌وپرورش منطقه 16 نمایشگاه پدافند غیرعامل با رویکرد دست سازه‌های زیست‌محیطی در دبستان دخترانه پیک نور برگزار و دکتر زهرا مختاری، کارشناس مسئول و بهجت رشیدی، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز، دکتر مصطفی سلیم خانی معاون پرورشی آموزش‌وپرورش منطقه 16 و مریم مهدی پور، کارشناس سلامت و پیشگیری آموزش‌وپرورش منطقه 11 از این نمایشگاه بازدید کردند.
نمایشگاه پدافند غیرعامل شامل دست سازه و کاردستی درزمینهٔ حفاظت از محیط‌زیست بود که به‌منظور مشارکت دانش آموزان در امور بهداشتی و سلامتی برگزار شد و دانش آموزان از مواد و وسایل دورریختنی منازل، لوازم قابل‌استفاده تزئینی از قبیل جا دستمال‌کاغذی، لوازم دکوری و اسباب‌بازی کودکان و...ساختند و به نمایش گذاشتند.
 سپس به‌طور نمادین دانش آموزان به توضیح آثار ساخت خود پرداختند سیستم تفکیک زباله خشک و تر با ابداع بسیار جالب شبیه حلقه بسکتبال ساخته‌شده بود که دانش آموزان به‌صورت بازی و تفریح زباله‌ها را در سطل مخصوص می‌انداختند و امتیاز می‌گرفتند.
دکتر مختاری نیا در پایان نقش دانش آموزان را در سلامت دانش آموزان و بالطبع سلامت جامعه نقشی مهم و حائز اهمیت اعلام کرد و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 251005
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی