• 26 تیر 1403

برگزاری کارگاه آموزشی پویش ملی سلامت غربالگری قند و فشارخون مرکز بهداشت جنوب تهران برای سازمان‌های برون بخشی

  • تاریخ انتشار : 1402/09/25 - 10:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی پویش ملی سلامت غربالگری قند و فشارخون مرکز بهداشت جنوب تهران برای سازمان‌های برون بخشی

کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری کارگاه آموزشی پویش ملی سلامت (غربالگری قند و فشارخون) برای سازمان‌های برون بخشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، واحد آموزش و ارتقای سلامت در راستای تحقق پویش ملی سلامت  غربالگری قند و فشارخون کارگاه آموزشی را روز سه‌شنبه 7 آذر 1402 برای مسئولان سازمان‌های برون بخشی برگزار کرد.
قبل از شروع جلسه زهرا مسعودی و فریبا مشتاقیان کارشناسان واحد بیماری‌های غیر واگیر مرکز بهداشت جنوب تهران برای تمامی شرکت‌کنندگان غربالگری قند و فشارخون انجام دادند.
دکتر لیلا عبائیان، کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت در این کارگاه، بر اهمیت همکاری در اجرای طرح پویش ملی سازمان‌ها تأکید و به اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر، پوستر و بیلبورد را در تمام نقاط تحت پوشش سازمان‌ها اشاره کرد و دکتر مریم ملکی، کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر در خصوص بیماری دیابت و فشارخون و چگونگی پیشگیری از این دو بیماری خاموش مطالبی را ارائه کرد.
 مریم تقی زاده کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری واگیردار این مرکز در خصوص روند ابتلا ایدز و همکاری سازمان‌ها جهت غربالگری HIV مواردی را بیان کرد. زهرا شاقلانی کارشناس واحد مدارس، نوجوانان و جوانان همکاری متقابل با مناطق آموزش پرورش را لازم دانست.
در این کارگاه کلیپ‌های آموزشی نحوه گرفتن فشارخون پخش شد و در انتها بسته‌های حاوی رسانه‌های مرتبط با اجرای طرح در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 254209
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر