• 26 تیر 1403

برگزاری کلاس آموزشی سلامت نوجوانی، بلوغ و جوانی جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران در منطقه تحت پوشش

  • تاریخ انتشار : 1402/12/09 - 12:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کلاس آموزشی سلامت نوجوانی، بلوغ و جوانی جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران در منطقه تحت پوشش

کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران کلاس آموزشی سلامت نوجوانی، بلوغ و جوانی جمعیت را برگزار کرد.

زهرا شاقلانی پور، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: این کلاس‌های آموزشی برای 160 تن از دانش آموزان پسر متوسطه دوم محمد مردانی 12، والدین پسر ابتدایی و متوسطه اول دکتر نصیری برگزار شد.
واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران با هماهنگی مسئول سلامت جوانان نوجوانان و مدارس مرکز اکبرآباد، کلاس‌های آموزشی در راستای حفظ و ارتقای سواد بهداشت و سلامت دانش آموزان را برای سلامت نوجوانی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر و عدم استعمال دخانیات برگزار کرد و کوثر آقاخان بابایی (کارشناس تغذیه و مسئول مدارس مرکز اکبرآباد) و همچنین کلاس آموزشی برای گروه هدف دانش آموزان، والدین و دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.
در این جلسات ابتدا در خصوص بلوغ و سالهایی که نوجوان برای رسیدن به حد کمال آن را پشت سر می‌گذارد شامل: تغییرات در رفتار و احساس نوجوان در دوران بلوغ، علائم بلوغ جسمانی، تغییرات روانی و رفتاری، تغییرات فکری و بلوغ اجتماعی، تغذیه در دوران بلوغ و آموزش پیشگیری از رفتارهای پرخطر ازجمله پیشگیری از مصرف دخانیات برای والدین دانش آموزان مطالبی بیان و در پایان مشاوره فردی برای دانش آموزان و والدین انجام شد.
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 260635
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر