• 27 تیر 1403

برگزاری کلاس‌های آموزشی سلامت روان مسئولیت فردی و اجتماعی همه ماست در مراکز تحت پوشش

  • تاریخ انتشار : 1402/08/22 - 09:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کلاس‌های آموزشی سلامت روان مسئولیت فردی و اجتماعی همه ماست در مراکز تحت پوشش

کارشناسان واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران کلاس‌های آموزشی سلامت روان مسئولیت فردی و اجتماعی همه ماست را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، الهام پور سرخوش، کارشناس سلامت روان مرکز نعمت‌آباد کلاس آموزشی با موضوع سلامت روان مسئولیت فردی و اجتماعی همه ماست را برای گروهی از سالمندان در سرای محله نعمت‌آباد برگزار کرد و در این جلسه به نقش امیدواری در روحیه و روان افراد پرداخته شد و راهکارهایی برای افزایش شادی در زندگی روزمره ارائه کرد و بر نقش ورزش و فعالیت بدنی، ارتباط اجتماعی و تفریح در حال بهتر افراد تأکید کرد.
وی همچنین جلسه آموزشی با موضوع سبک زندگی سالم برای سالمندان محله نعمت‌آباد را در پارک امام خمینی (ره) برگزار کرد و در این جلسه به تأثیرات منفی مواد، الکل و دخانیات اشاره و راه‌های دوری و کاهش مصرف ارائه شد.
مرضیه شاهرخی، کارشناس سلامت روان مرکز خدمات جامع سلامت میثم کارگاهی با موضوع حل مسئله راهبردی برای تاب‌آوری بیشتر را در دو مدرسه متوسطه اول و دوم تزکیه و بعثت برای دانش آموزان برگزار کرد و در خصوص مهارت زندگی، مهارت حل مسئله و مراحل آن مطالبی را بیان و بر اهمیت این مهارت در جامعه‌ی امروزی و تأثیر آن برتاب آوری تأکید کرد.
بنفشه بیات، کارشناس سلامت روان مرکز شهید احمدی کلاس آموزشی را با موضوع تأثیر متقابل افکار و احساسات در سلامت روان در پارک هویزه برگزار کرد وی همچنین کلاس آموزشی را با موضوع تأثیر حمایت و ارتباطات اجتماعی سالم بر سلامت روان برای معلمان مقطع دبیرستان برگزار کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 251066
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر