• 27 تیر 1403

شنبه‌های نیکوکاری و دیدار رئیس بیمارستان فارابی و سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین با همکار بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/08/20 - 11:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شنبه‌های نیکوکاری و دیدار رئیس بیمارستان فارابی و سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین با همکار بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهران

برنامه شنبه‌های نیکوکاری با حضور دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی و دکتر رضا فریدی مجیدی، سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه آرزو چراغی، دبیر اجرایی شنبه‌های نیکوکاری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این دیدار و عیادت 20 آبان 1402 با حضور رئیس بیمارستان فارابی و سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین در منزل ملک تاج بابامیری، همکار بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد و به بررسی مسائل و مشکلات بعد از بازنشستگی این همکار پرداختند و راهکارهای های قابل‌اجرا را عنوان و هدایایی را به‌رسم قدردانی و یادبود، تقدیم ایشان کردند.
دکتر مهدی خداپرست زواره، از اجرای این طرح ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم با اجرای این طرح بتوانیم ابتدا با مشکلات همکاران بازنشسته آشنا شویم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلاتشان را بازکنیم و یا مسیری را برسی کنیم  تا به‌صورت خودکار سایر مسائل این خانواده‌ها برطرف شود.
وی ادامه اجرای طرح شنبه‌های نیکوکاری را خواستار شد و افزود: تا زمانی که در قید حیات هستم تمام تلاشم را در این مسیر خواهم کرد تا بتوانم یک گره کوچک هم که شده از زندگی همکاران بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهران کم کنم.
دکتر رضا فریدی مجیدی، از اجرای این طرح و تکریم همکاران بازنشسته که سال‌ها برای دانشگاه زحمت کشیدن ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدوارم در کنار این دیدوبازدیدها بتوانیم برای کم کردن مسائل و مشکلات همکاران بازنشسته دانشگاه قدمی برداریم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 250897
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر