• 27 تیر 1403

نشست اعضای کمیته بسیج ملی فشارخون و دیابت با حضور رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/08/23 - 11:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست اعضای کمیته بسیج ملی فشارخون و دیابت با حضور رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه کمیته بسیج ملی فشارخون و دیابت را با حضور دکتر محمدرضا سلمانی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، با شیوع بیماری فشارخون و افزایش روزافزون بیماری دیابت در تمام دنیا که شایع‌ترین بیماری مرگ‌ومیر در دنیا هستند این جلسه روز یکشنبه 21 آبان 1402 با حضور دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس، دکتر احد گوارا، معاون و کارشناسان مسئول ستادی در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
در این جلسه بر بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عموم مردم و بیماریابی در این زمینه تأکید شد که به همین منظور بسیج ملی بیماریابی فشارخون و دیابت برای افراد بالای 18 سال و مادران باردار در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت سراسر کشور شروع‌شده است.
دکتر سلمانی در این جلسه بر اهمیت اجرای طرح بسیج ملی فشارخون و دیابت که به‌صورت سراسری از شنبه 20 آبان تا جمعه 15 دی 1402 ادامه خواهد داشت تأکید کرد و همکاری تمامی کارشناسان مسئول را برای مشارکت به‌منظور پیشبرد اهداف برنامه خواستار شد.
 در ادامه دکتر مریم ملکی، کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص آمار بیماری‌های فوق، گروه هدف برنامه و نحوه انجام آن مطالبی را بیان کرد و کارشناسان مسئول نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با هرچه بهتر ارائه شدن برنامه اعلام کردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 251204
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر