• 27 تیر 1403

نشست اعضای کمیته کمپین فشارخون در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/07/24 - 09:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست اعضای کمیته کمپین فشارخون در مرکز بهداشت جنوب تهران

جلسه کمیته کمپین فشارخون مرکز بهداشت جنوب تهران با حضور معاون مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مسعودی، کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های این مرکز گفت: جلسه کمیته کمپین فشارخون روز شنبه 22 مهر 1402 با حضور دکتر احد گوارا، معاون، کارشناسان مسئول ستادی در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دکتر ملکی کارشناس مسئول برنامه غیر واگیر بر همپوشانی فعالیت‌های واحدهای حاضر تأکید کرد و همکاری و همفکری در بالا بردن سطح کیفی و کمی شاخص‌های سلامت را خواستار شد و در ادامه مسعودی به اهمیت بیماری‌های قلبی، فشارخون و میزان شیوع آن در ایران، جهان و شعار روز ملی قلب (شناخت عوامل خطرزای بیماری قلبی عروقی، مراقبت بهتر و قلب سالم‌تر) اشاره کرد. سپس حاضرین به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
پیگیری بیماران شناسایی‌شده به‌صورت حضوری و ثبت در سامانه سیب، آشنا کردن آن‌ها با علائم بیماری فشارخون و تشویقشان برای مراجعه و ویزیت پزشک و تهیه نسخه در مرکز، آموزش کارکنان و پزشکان در خصوص بیماری فشارخون، علائم، پیشگیری و درمان به‌صورت حضوری و وبینار، اجرای برنامه آموزشی برای کارشناسان صنایع توسط واحد بهداشت حرفه‌ای، نظارت بر سلامت مواد خوراکی عرضه‌شده در بوفه مدارس توسط واحد بهداشت محیط و هماهنگی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی اصناف، برگزاری صبحانه سالم در مدارس توسط واحد مدارس ازجمله مصوبات این جلسه بود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 248382
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *