• 26 تیر 1403

پایان دوره سوم برنامه تحکیم بنیان خانواده در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 11:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پایان دوره سوم برنامه تحکیم بنیان خانواده در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران از پایان دوره سوم برنامه تحکیم بنیان خانواده خبر داد.

 
 
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز گفت: دوره‌ی سوم برنامه بنیان تحکیم بنیان خانواده در مدرسه دخترانه اسدی لاری از آبان تا شنبه 16 دی 1402 برای والدین و دانش آموزان برگزار شد.
وی در ادامه افزود: برنامه تقویت بنیان خانواده با رویکرد فرزند پروری در 6 جلسه به‌صورت هفتگی برای گروه هدف نوجوانان 10 تا 14 سال و والدین آن‌ها برگزار و در این کارگاه آموزشی به نمایش فیلم، بحث و گفتگو و فعالیت گروهی پرداخته می‌شد و نوجوانان در فعالیت‌های گروهی همکاری می‌کردند تا به افزایش تعامل بین والدین و کودکان و نوجوانان پرداخته شود.
در این کارگاه بر ایجاد روابط مثبت و آشنایی والد و نوجوان نسبت به هم تأکید می‌شد در برگزاری این جلسات سه روانشناس در گروه والد و سه روانشناس دیگر در گروه نوجوان حضور داشتند
توضیح اینکه این کارگاه در سه دوره برگزارشده و به 30 والد و 30 نوجوان آموزش داده‌شده است و مدرسان و تسهیلگران در این کارگاه مرضیه شاهرخی، پریسا وطن‌خواه زهره جمالو، مهری قیاسی، مینا گودرزی، سحر عرب نژاد و مونا زارعی بودند.
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 256308
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر