• 26 تیر 1403

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته سلامت 1403

  • تاریخ انتشار : 1403/02/01 - 10:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته سلامت 1403

دکتر محمد رضا سلمانی در پیامی از تمامی افرادی که در سلامت آحاد جامعه تلاش می کنند قدردانی کرد وآغاز هفته سلامت را تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر محمد رضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران 1 اردیبهشت 1403 را که آغاز هفته سلامت است به همکاران مرکز بهداشت جنوب تهران و همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
بسمه تعالی
امروزه نقش مردم در توسعه جوامع  به خصوص وضعیت سلامت به همه کشورها ثابت شده است. ارتقای سلامت جامعه و ایجاد تغییرات پایدار که منجر به توسعه شود، بدون  مشارکت مردم در برنامه ریزی و اجرای برنامه های سلامت  قابل تصور نیست.  بر اثر مشارکت مردم است که توانمندی و خوداتکایی حاصل می شود و در سایه کنار هم بودن مردم و مسوولین است که منابع به صورت عادلانه در دسترس تمام اقشار به ویژه اقشار آسیب پذیر قرار خواهد گرفت. به این بهانه آغاز هفته سلامت  سال 1403 را که با شعار " سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" مورد توجه قرار گرفته است به تمامی مردم ، مسئولین گرامی و همکاران محترم بالاخص  کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران، داوطلبین سلامت، خیرین سلامت تبریک گفته و آرزوی سلامتی و  توفیق روز افزون خدمت خالصانه برای همه، از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم . 

 

  • گروه خبری : اخبار,آموزش بهداشت,پیام تبریک و تسلیت
  • کد خبر : 263601
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی