• 27 تیر 1403

کشف منزل مسکونی با اقدام تهیه و توزیع غذا در شرایط کاملاً غیربهداشتی در منطقه تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 10:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کشف منزل مسکونی با اقدام تهیه و توزیع غذا در شرایط کاملاً غیربهداشتی در منطقه تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران منزل مسکونی را که اقدام به تهیه و توزیع غذا در شرایط کاملاً غیربهداشتی داشت را شناسایی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، مهندس حسین سیاف، کارشناس واحد بهداشت محیط این مرکز روز دوشنبه 29 آبان 1402 ، منزل مسکونی را که اقدام به تهیه و توزیع غذا در شرایط کاملاً غیربهداشتی می‌کرد را در منطقه 10خیابان قصرالدشت شناسایی کرد.
وی در ادامه افزود: پس از بررسی‌های اولیه و عطف به شکایت مردمی ثبت شده در سامانه 190 شکایات وزارت بهداشت در خصوص تهیه و فرآوری مواد غذایی به‌صورت مخفیانه در منزل مسکونی واقع در منطقه 10، به محل مذکور مراجعه کردیم و پس از  تحقیقات محلی و تایید مورد شکایت، در راستای اجرای قانون اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی حکم ورود از مقام قضایی اخذ شد. 
مهندس حسین سیاف، نماینده حقوقی مرکز بهداشت جنوب تهران از شرایط بهداشتی، مواردی از قبیل شرایط نامناسب انبار، فرآوری مخفیانه و غیرمجاز مواد غذایی (تهیه مایع فلافل) در محل بازدید کرد و سپس لذا گزارش تصویری و مکتوب همراه با کارت شناسایی فرد متخلف به دادسرای ویژه جرائم پزشکی (ناحیه 26) جهت پیگیری قضایی ارسال شد.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 252019
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر