اطلاعرسانی سامانه 190 شکایات مردمی وزارت بهداشت
هموطنان در سراسر کشور میتوانند شکایات خود را به سامانه ۱۹۰ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه به آنان اعلام شود.

پس از طرح موضوع، از کارشناس یک کد رهگیری دریافت میکنید. با این کد میتوانید آن موضوع را بعداً پیگیری کنید. سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهصورت شبانهروزی و با حضور تماموقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی، درمانی و دارویی در سراسر کشور است.
تخلفات بهداشتی مانند مراکز عرضه مواد غذایی مانند رستورانها، اغذیهفروشیها، قنادیها و نانواییهای فاقد شرایط بهداشتی، عرضه مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، مواد غذایی غیر مجاز و موارد نگهداری نامناسب از مواد غذایی، کارگاههای غیرمجاز، عدم استفاده از لباس کار مناسب، استعمال دخانیات توسط کارکنان، عرضه قلیان در قهوهخانهها و غذاخوریها، استعمال دخانیات در کافیشاپها و همچنین شکایات مربوط به اماکن عمومی، مراکز تفریحی و ورزشی، هتلها، مسافرخانهها، بیمارستانها، مطبها، آرایشگاهها، مساجد، مدارس، سرویسهای بهداشتی عمومی، پمپبنزینها، دانشگاهها و خوابگاهها ، اماکن بینراهی، وضعیت نامناسب آب آشامیدنی، دفع نامناسب فاضلاب، دفع نامناسب پسماندها، ایجاد آلودگی هوا یا خاک را میتوانند به این سامانه اطلاع دهند. پس از ثبت شکایت، بازرسان در اسرع وقت به محل موردنظر مراجعه کرده و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد.
ارسال نظر