25 مهر 1403
logo

مرکز بهداشت و درمان جنوب

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/07/24 - 12:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی با امور سلامت دانشجویی دانشگاه‌های تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه بین بخشی برای هماهنگی فعالیت‌های بهداشتی و آموزشی جوانان دانشجو، در سالن جلسات ستاد خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر زهرا مختاری نیا، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه‌ها و در راستای حفظ و ارتقای سلامت جوانان، درتمامی ابعاد جسمی، روانی و اجتماعی، کمیته بین بخشی با کارشناسان امور سلامت دانشجویی دانشگاه‌های تحت پوشش این مرکز، برگزار شد.
در ادامه دکتر احد گوارا، معاون مرکز بهداشت جنوب تهران با توجه به همکاری و تعامل دوجانبه دانشگاه‌ها با واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز، پویش‌های انجام‌شده و آموزش جوانی جمعیت، از کارشناسان دانشگاه‌ها تقدیر کرد.
بهجت رشیدی و اعظم آزادی فر، کارشناسان واحد سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص تعامل بهینه مراکز و پایگاه‌ها با دانشگاه‌های تحت پوشش، ارزیابی و معاینات و دستورالعمل قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطالبی را بیان کردند.
همچنین الناز ده آباد، کارشناس سلامت روان این مرکز بهداشت جنوب تهران، به مناسبت هفته سلامت روان در خصوص پیشگیری از رفتارهای پرخطر با رویکرد پیشگیری از خودکشی مطالبی را ارائه کرد.


  • گروه خبری : اخبار,بهداشت جوانان، نوجوانان و مدارس,کمیته
  • کد خبر : 281383
کلمات کلیدی
هانیه حبیبی
تهیه کننده

هانیه حبیبی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید