• 27 تیر 1403

برگزاری کلاس‌های آموزشی تغذیه سالم و پیشگیری از دیابت در مراکز خدمات جامع سلامت

  • تاریخ انتشار : 1401/12/15 - 11:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کلاس‌های آموزشی تغذیه سالم و پیشگیری از دیابت در مراکز خدمات جامع سلامت

کارشناسان واحد بهبود تغذیه مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران کلاس‌های آموزشی تغذیه سالم و پیشگیری از دیابت را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، مهسا توکل، کارشناس واحد بهبود تغذیه مرکز امام حسن مجتبی (ع) کلاس آموزشی را در آتش‌نشانی بوستان ولایت، زینب زین‌الدین، کارشناس واحد بهبود تغذیه مرکز دارالشفا کلاس آموزشی را در سرای محله علی‌آباد جنوبی و رقیه ثنایی، کارشناس بهبود تغذیه مرکز حکیم اعتماد این کلاس را در مدرسه جلوه حق و فرزانگان برگزار کردند.
کارشناسان این مرکز بر سبک زندگی درست که از عوامل تأثیرگذار بر سلامت افراد جامعه است تأکید کردند و در خصوص مصرف 3 وعده‌غذای اصلی و حداقل 2 میان وعده، رعایت تعادل و تنوع در مصرف همه گروه‌های غذایی در روز تأثیر بسزایی در پیشگیری از اضافه‌وزن و چاقی دارد.
در این کلاس‌ها بر محدود کردن مصرف غذاهای چرب، سرخ‌شده و عدم مصرف روغن‌های جامد، مصرف روزانه انواع سبزی‌ها و میوه‌های تازه و انجام حداقل روزانه 30 دقیقه فعالیت بدنی منظم و هدف‌دار توصیه شد تا افراد از ابتلا به انواع بیماری‌های غیر واگیر نظیر دیابت و فشارخون دور کند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 231682
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *