• 27 تیر 1403

پایش و ارزشیابی عملکرد خانه مشارکت در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/12/27 - 13:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پایش و ارزشیابی عملکرد خانه مشارکت در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب از برگزاری پایش و ارزشیابی عملکرد خانه مشارکت در پایان سال 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، پایش و ارزشیابی عملکرد خانه مشارکت آخرین جلسه خانه مشارکت در سال 1401 و اجرای برنامه سلامت و امنیت غذایی (باغ) در منطقه 17 روز چهارشنبه 24 اسفند 1401 در مرکز توسعه بازار فروش (دست آفرین) برگزار شد.
در ابتدا آقاجانی، رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت و توسعه و مینا مقدم، نایب‌رئیس خانه مشارکت در منطقه 17 گزارش عملکرد خانه مشارکت در سال 1401 را ارائه کردند.
در ادامه زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روان این مرکز به معرفی اهداف و برنامه‌های 5 کارگروه تخصصی فعال در خانه مشارکت به‌منظور دستیابی به شاخص‌های برتر در حوزه سلامت روانی و مراقبت اجتماعی در منطقه 17 تهران پرداخت.
همچنین آرزو چراغی، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه این مرکز در خصوص رابطه با ضرورت اجرای طرح امنیت غذایی (باغ) مطالبی را ارائه کرد و گفت: ساخت، امنیت غذایی شامل دسترسی اقتصادی و فیزیکی همه مردم در تمام‌وقت‌ها به غذای کافی، سالم با مطلوبیت اجتماعی و فرهنگی و بهره‌مندی از مواد مغذی کافی برای دستیابی به زندگی سالم و فعال است.
وی هدف از اجرای طرح را افزایش دانش، نگرش و مهارت جمعیت تحت پوشش درزمینهٔ سواد غذا و تغذیه در گروه‌های منتخب، افزایش کمی و کیفی سیاست‌های بهبود تغذیه و امنیت غذایی شهرستان و همچنین شناسایی خانوارهای ناامن غذایی و واردکردن آن‌ها در فرایند خوداتکایی (آموزش، مشاوره، حمایت مالی و غیرمالی) عنوان کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 231927
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *